Доброго, та нормально, так як і до роботи без БМС. Час заряду залежить від вашого зарядного, у мене в інверторі до 80А, тому зарядку поставив на 40А(у мене зараз 2 послідовно для 48в) тому заряджає десь за годину-півтори те що я використав під час відключення. Так використовую 2 послідовно. Нажаль по 150 вже немає, це вдалось купити до того коли всі стали скуповувати їх.
Hello. It works ok with bms, same as without. Charging depends on your charge. My inverter has charging up to 80A, so I have set it to 40A(I have 2 batteries connecter in series to get 48v), so it charges in 1-1.5 hours for the amount I used during blackout. Yes I use 2 batteries in series. Unfortunately there's no more for $150, I got them before everybody started to interest in them.
Доброго дня. Я теж купив 3шт LG CHEM 9J1.915.591.G та 9J1.915.592.G. Підключив паралельно на 24в та до гібридного інвертора (встановив обмеження 21низ та 24.5верх). Пару днів працює, наче ок, але не можу зчитати дані щоб розуміти чи все в нормі. Враховуючи, що розташована система біля автомобіля в гаражі, то дуже страшно, якщо щось станеться з батареєю.
Вирішив теж придбати BMS Daly Li-ion, але не знаю чи можна 1ну бмс поставити на 3 акумулятори. Бачу ви взяли на 100А БМС, хоча всі радять брати з запасом на 200А.
Питання взяти БМС 1шт на 200А чи 3 по 100-120А?
Дякую за схему підключення!
Hello. I also bought 3 pcs LG CHEM 9J1.915.591.G and 9J1.915.592.G. Connected in parallel to 24v and to a hybrid inverter. For a couple of days it works as if it is ok, but I can't read the data to understand if everything is normal. Given that the system is located next to the car in the garage, it is very scary if something happens to the battery.
I also decided to buy a Daly Li-ion BMS, but I don't know if it is possible to put 1 BMS on 3 batteries. I see you took a BMS for 100A BMS, although everyone advises to take a 200A reserve.
The question is to take 1 BMS for 200A or 3 for 100-120A?
Thanks for the wiring diagram!