diy solar

diy solar

Experience purchasing EVE304Ah cells from Amy Peng @ Shenzhen Qishou Technology

ik zag dat men ze met een dag of 30 weer binnen krijgt.
uiteindelijk is het aan jou, maar het is gemakkelijker om cekken om te wisselen in nl dan met een chinees bedrijf, mocht er 1 echt slecht zijn ;)
 
  • Like
Reactions: RJR
ik zag dat men ze met een dag of 30 weer binnen krijgt.
uiteindelijk is het aan jou, maar het is gemakkelijker om cekken om te wisselen in nl dan met een chinees bedrijf, mocht er 1 echt slecht zijn ;)
op zich heb ik geen haast... ik zit dan wel weer met 280 AH omdat je eerder zei daar voorlopig van weg te blijven..
 
op zich heb ik geen haast... ik zit dan wel weer met 280 AH omdat je eerder zei daar voorlopig van weg te blijven..
klopt, echter is dat advies gebaseerd op mensen die cellen vanuit china bestellen, en dus geen enkele mogelijkheid hebben om deze terug te brengen ( tenzijn astronomische kosten).
verder denk ik dat je er bij nkon vanuit kunt gaan dat je teminste echte nieuwe en ongebruikte cellen krijgt....
 
  • Like
Reactions: RJR
Hmm de persoon van CATL cellen heeft nog maar 1 setje , wel volledig getest en voldoet aan specs.. voor nu is dat genoeg voor in de camper. ik heb nu 2x75AH AGM accu's dus een behoorlijke upgrade. ik zou later altijd nog een 4 pack er bij kunnen zetten als de enrgie behoefte groter wordt. hij verkoopt ook BSM , ik moet nog horen welke precies. volgende hoofdstuk is een andere 220 lader en Mppt voor de zonnepanelen en Dc Dc booster.. een hele nieuwe wereld voor een timmerman ..!
 
hij bied een BMS van JBD aan 4S 200ah oude type met de lange connectors.. die hebben geen low temp cut off volgens mij...
 
hij bied een BMS van JBD aan 4S 200ah oude type met de lange connectors.. die hebben geen low temp cut off volgens mij...
bms kun je vrij veilig op meerdere plekken krijgen.
jk met actieve balanceerder hoor ik hier goede verhalen over ism b grade cellen.

ik zelf gebruik uitsluitend seplos 16s 200a bms'en ivm inverter communicatie.
hiernaast gebruik ik de seplos mason behuizing en dat pas mooi :)
 
bms kun je vrij veilig op meerdere plekken krijgen.
jk met actieve balanceerder hoor ik hier goede verhalen over ism b grade cellen.

ik zelf gebruik uitsluitend seplos 16s 200a bms'en ivm inverter communicatie.
hiernaast gebruik ik de seplos mason behuizing en dat pas mooi :)
klopt , off grid garage heeft er video over gemaakt meen ik , hij was erg te spreken over JK
 
Back
Top