diy solar

diy solar

Daly bms bluetooth communication works with old and not with new mobile phone

dadcyber

New Member
Joined
Jun 28, 2021
Messages
11
Hallo,



Mijn systeem bevat 4 cellen lifepo4 met een Daly BMS 4S met bluetooth dongle.

Met de oude Samsung S8 werkt het prima.

Nu met een nieuwe mobiele telefoon Samsung S 23 met dezelfde app kan ik geen verbinding maken.

Ik zie de BT-code van de dongle bij verbindingen en zodra ik de Daly-app start zie ik niets, alsof er geen dongle is.

Heeft iemand hier een verklaring voor of nog beter dit eerder gehad en een oplossing hiervoor?



Groet,



Jay
 
Hallo,



Mijn systeem bevat 4 cellen lifepo4 met een Daly BMS 4S met bluetooth dongle.

Met de oude Samsung S8 werkt het prima.

Nu met een nieuwe mobiele telefoon Samsung S 23 met dezelfde app kan ik geen verbinding maken.

Ik zie de BT-code van de dongle bij verbindingen en zodra ik de Daly-app start zie ik niets, alsof er geen dongle is.

Heeft iemand hier een verklaring voor of nog beter dit eerder gehad en een oplossing hiervoor?



Groet,



Jay
Is there no confirmed location agreement?
 
na meerdere keren proberen veranderde het menu in de app en werd er een uitgebreid menu met opties weergegeven.
er was ook GPS-locatie en nadat deze was ingeschakeld werkte de verbinding.

What I do not yet understand is that 5 amperes of current or more flow through the BMS and only then can a connection be made with the Daly BMS app.

Does anyone know if this current limit can be set?
Or where this comes from?
 
Last edited:
na verschillende pogingen veranderde het menu in de app en werd een uitgebreid menu met opties weergegeven.
er was ook een GPS-locatie en zodra deze was ingeschakeld, werkte de verbinding.

Wat ik nog niet begrijp is dat er 5 ampère stroom of meer door het BMS stroomt en pas dan kan er verbinding gemaakt worden met de Daly BMS app.

Weet iemand of deze huidige limiet kan worden ingesteld?
Of waar dit vandaan komt?
 
Back
Top